Streptokill -- ani kok nezbyl

Tento článek je bezuzdnou reklamou, a to reklamou zadarmo a bez vědomí výrobce daného produktu, z čirého nadšení nad účinkem této skvělé věci, ústního spreje Streptokill. 


S počátkem listopadu spláchla naši rodinu nějaká bacilová stejná vlna a propukla u nás epidemie angíny. Po letech jsem tak zobala antibiotika, ovšem pár dní po dobrání krabičky se mi choroba vrátila. MUDr. se na mě koukala, jako by takový případ ještě nikdy neviděla, a poslala mě raději na ORL, kde mi zevrubně prohlédli vnitřek hrdla a hlavy, aby seznali, že to nic není a ať jsem doma v klidu. Věděla jsem, že druhá várka antibiotik by nejen k ničemu dobrému nevedla, ale ani by mi je ustrašená lékařka nenapsala, tak jsem se rozhodla léčit se sama.
Už jsem znala z referencí a šla jsem tedy na jistotu: zakoupila jsem sprej se zabijáckým názvem Streptokill. Už sám nákup byl napínavý, protože lékárnice přípravek neznala a až prohlížení police s jinými spreji do krku odhalilo, že ho tam přece jenom mají. Takže doporučuju vědět, jak vypadá, abyste si ho v lékárně na polici našli sami.
A co že to tady vlastně vychvaluji?
Streptokill je čistě bylinný prostředek s lokálně antibiotickým působením, které vychází z antibakteriální síly bylin v něm obsažených.

Složení

Kůra dubu letního. Dubová kůra působí protizánětlivě a desinfekčně. Má také stahovací účinky a snižuje krvácení, uleví tedy silně prokrvenému hrdlu.

Nať šalvěje lékařské. Šalvěj je jedna z nejuniverzálnějších bylin. Působí proti bakteriím, virům a jako desinfekce. Je známá jako kloktadlo při bolestech v krku a chrapotu. Pozor ale, pokud kojíte. Účinně snižuje tvorbu mateřského mléka, takže v případě, že ještě nemáte laktaci ustálenou nebo kojíte méně intenzivně, raději Streptokill nepolykejte, ale jen kloktejte.

Nať řepíku lékařského. Podobně jako šalvěj je skvělý na bolesti v krku, chraptění, afty a další neduhy v hrdle a dutině ústní. Preventivně ho mohou kloktat všichni, kteří denně přetěžují své hlasivky, jako třeba učitelé.

List jitrocele kopinatého. Jitrocel je houževnatá rostlina, kterou najdeme na každém druhém trávníku. Je skvělý nejen na rány, ale i v případě zahlenění, kašle a onemocnění dýchacích cest.

Květ heřmánku pravého. Heřmánek je další z bylin použitelných téměř na všechno. V tomto případě zabírá jeho desinfekční a protizánětlivý vliv. Působí také antibioticky a podporuje pocení.

Nať zlatobýlu obecného. Zlatobýl působí protizánětlivě, je dobrý na rány a proti krvácení. Podporuje látkovou výměnu, a tudíž zlepšuje vyplavování toxinů z těla.

Kořen lopuchu většího. Rostlina, jejíž velké listy jsou dobře známé od krajů cest, podporuje látkovou výměnu, má močopudné a celkově posilující účinky.

Květ levandule lékařské. Další všelék. Působí proti bakteriím i virům, jako desinfekce a tlumí bolest. Má celkově zklidňující účinky v prostředí krku, proto se při angíně skvěle hodí. Je ale dobrá i při dalších potížích v oblasti úst.

Nať přesličky rolní. Kloktá se při zánětech mandlí, sliznice dutiny ústní, při krvácení dásní ad.
Poupě hřebíčkovce vonného. Hřebíček má antibakteriální účinek a podporuje tvorbu bílých krvinek. Tlumí bolest a hojí rány.

List tymiánu obecného. Aromatická bylinka působí proti bakteriím a infekcím, tlumí bolest v krku a kašel, stimuluje tvorbu bílých krvinek.

Jak jsem ho používala

Držela jsem se návodu a nasadila jsem hned maximální možný kalibr. Stříkala jsem vždy čtyřikrát, aplikovala jsem ze začátku co 30-40 minut, mezitím jsem kloktala sůl s dvěma kapkami oleje tea tree. Streptokill se dá také kloktat a na stránkách věnovaných tomuto produktu najdete i další způsoby aplikace pro různá jiná onemocnění, ale já stříkala rovnou na mandle. Je třeba mířit co nejvíc dozadu do krku, protože chceme, aby se léčivá směs dostala přímo ke zdroji nákazy. Pro ještě větší účinek je dobré nechat roztok chvíli působit v krku a pak teprve polknout.


Místní léčbu jsem ještě doplnila celkovou -- pila jsem každé ráno obligátní echinaceu (první dny 40 kapek, poté jsem dávku postupně snižovala a ještě týden poté si dávám po 10 kapkách). Pokoušela jsem se o klidový režim, jak jen to s dvěma malými dětmi je možné. A vypila jsem hektolitry čaje, střídala jsem různé bylinkové a ovocné směsi, vždy doplněné zázvorem, citrónem a medem. A na noc jsem si třikrát dala Paralen, protože noci, ty byly prostě nejhorší. 

Výsledek

První tři dny jsem si myslela, že léčba nezabírá, a už jsem se viděla, jak se potupně plížím zpět do ordinace. Ale pomalu se mi dělalo líp a čtvrtý den jsem konečně pocítila zlepšení! Účinek byl poměrně pomalý asi i z toho důvodu, že jsem Streptokill nasadila v podstatě už na rozjetou angínu. Vypotřebovala jsem na tuto jednu nemoc celou lahvičku, ale za úspěch to stojí. Co nejdřív si zajdu do lékárny pro další, aby byla doma pro případ bolesti v krku a při prvním zaškrábání po něm sáhnu. Při použití hned na začátku totiž prý zabírá nejlépe.
Já jsem však příkladem, že zázračný účinek se dostaví i při rozjetých potížích, jen je třeba se obrnit trpělivostí.
Děkuji tímto svému manželovi i dětem, že jsme to společně tak nějak zvládli. A doufám, že nám teď dají choroby nadlouho pokoj.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cvičení při diastáze břišního svalu

Diastáza břišního svalu - co to je a jak ji poznat

Znáte kičrí? Je to zdravý, vynikající a hlavně skoro bezpracný oběd. Zkuste ho taky